onsdag 21 januari 2009

hellabobbers

Efter att ha spelat lite olika webb-baserade manager spel ett tag; allt från orkfia till travzonen; blev jag sugen att kanske fixa nått eget. MySql och php kan ju inte vara helt omöjligt. Jag kollade runt lite och sprey verkar ha hyffsade priser på webhotell och domän. Insprirad av filmen men bobbaren utan rädsla tänkte jag att man kanske kunde ha ett stall med bobbare som for runt och tävlade. Lite olika värden på piloterna och olika bobbar. Nerförr, hopp osv. Några förslag??

Hur som haver så sökte jag på g00gle efter hellabobbers, och tänk vad man kan hitta.

Förresten till och med hellaboppers har en merch sida och jag såg att OMY också börjat med det.
Nån som vet om det finns nått som liknar cafe press i sverige?

4 kommentarer:

Johan sa...

The average Hellabobber is muscular, handsome and very popular with the opposite sex.

They have no fear and they feel no pain.


HAHAHA JAG DÖR!!!

Claes sa...

Hahaha, och dessutom bilder på liten Simon i stort hopp, priceless!!

Angående T-Shirts så har jag tittat på Spreadshirt tidigare, vet dock inte om dom är som CafePress..

Vad gäller webhotell så kan nog jag fixa hosting av något slag, men för guds skull, kört PostgreSQL istället för Mys-kul! :D

Saffe sa...

Värkar ju vara precis som cafe press. Men man ska nog granska avtalet lite. Specielt §6 och 9.

jag kan inget sql så jag har ingen aning. Men nått databas språk måste man väl säkert skriva i. Eller vi skrev väl lite asp på skolan har jag för mig.

Simon sa...

Jag antar att ni vet att det är min gamla sida som har blivit rippad...bilderna och texten kommer från den...har fortfarande kvar orginalet zipat.

generated by sloganizer.net