tisdag 30 januari 2007

Sand och Araber

Om jag någonsin får för mig att köpa en enorm sandlåda så skall jag köpa en bit av Egypten.
Efter att ha seglat genom Egypten kan jag konstatera följande.

1 Det är mycket sand i Egypten

2 Araber säljer allt ( äkta trä figurer i plast, tändare bestående till 99% plast 0.7% gas 0.2% luft (i och försig en gas men inte tändbar) och 0.1% övrigt skräp av typ nått som får gasen att brinna)

3 Parfymen som säljs och i stor utsträkning av den inhämska manliga befolknigen används bör fö mr Buch på andrasidan atlanten att fundera om det inte va Egypten och inte Irak som har biologiska stritsmedlen.

Vilket har fåt mig att inse att jag troligast aldrig kommer att köpa en stor sandlåda.

2 kommentarer:

Claes sa...

Vi lämnar allså sandlådan när vi tar över världen ? :)

Johan sa...

hmmm ja eller så tar vi dom sist fast det är kanse lätast att ta sand lådor där är ju mäst barn

generated by sloganizer.net