torsdag 25 januari 2007

Brudar, brudar, brudar..

Har blivit ombedd att utreda varför det är så fascinerande med 2 eller fler brudar på en gång, if you get the point, och till en början svarade jag bara "The more, the merrier".
Och det är ju i grunden alldeles korrekt! Jag menar, killar påstås ju ha så totalkass simultankapacitet, så det krävs minst 2 tjejer för att det ska bli riktigt, riktigt bra!
Det handlar även om spänningen. Det verkar nämligen vara svårt för tjejer att dela på saker, det blir oftast lite obekväm stämning. Och den lilla sadist som man är, så väntar man ju bara på att en catfight ska bryta ut.

Allra bäst måste ju tvillingsystrar vara, enäggstvillingar så att man knappt ser skillnad på dem. Förvirrande men ack så underbart. På andra plats ligger systrar, därefter kommer resterande lösa benämningar.

Så när Cowchasers erövrar världen kommer metoder för att enbart framställa tvillingsystrar att tas fram, vilket alla kommer att vinna på i slutändan (fråga mig bara inte hur).
Så jag hoppas det var en tillräcklig utläggning tokfia, om inte så kan Cowchasers anordna ett seminarium ;)

3 kommentarer:

fia sa...

Jag kräver ett seminarium;)
Det där med systrar är dock något jag inte har så stor förståelse för, eller kanske, men det känns som ganska långt från verkligheten? Jag skulle inte nånsin vilja ha trekant med min syster inblandad, uäk!
Kan det tänkas att det räcker om tjejerna bara liknar varann, typ blonda, liknande kroppsform osv?
Annars så var det otroligt givande läsning, men jag tycker inte att du belyste det logiska perspektivet tillräckligt, det är ju enkel matematik. 1 tjej = sexigt, 2 tjejer = dubbelt så sexigt(som jag nämnde igår), men jag tror att sexighetsgraden kan bli mättad om man kommer upp i mer än två (kanske tre) tjejer, då kan det även bli svårt att få händerna (& andra kroppsdelar) att räcka till. Fast om man hjälps åt..hmm. nej nu ska jag sluta & invänta föreläsning i ämnet:)

Claes sa...

Du har så rätt Fia, självklart spelar den enkla matematiken även en stor roll, men det finns som sagt begränsningar (fastän dom är större än 3).
Jag tror att begränsningen ligger i hur många det faktist får plats med på en säng, det är ju lite taskit om nån bara får stå och titta på...

Johan sa...

Har provat det där med att försköa få hem två brudar men med mindre stor framgång.
Jag har dock löst problemet med att dricka ofantligt stora mängder "fruktsaft" vilket får en att se dubbelt men då innfaller ett sekundärt problem "fruktsaften" får mig att känna mig tröt och mindre intreserad av dessa damer och ju fler dammer jag börjar se ju mindre intresanta blir de och sovandet lockar mer.
Jag exprimeterar dock fruktansvärt mycket med detta problem så snart ska jag nog ha en lösning på problemet.

generated by sloganizer.net