onsdag 17 januari 2007

Djur

Angåede detta snack om apor så tycker jag att det är på tapeten att vi inom Cowchasers bör införskaffa oss ett gemensamt husdjur.
Apor visar sig ju vara uteslutet eftersom att de i likhet med guldfiskar och guppins dör efter ca 5 sekunder.
Vad bör Cowchasers ofentliga husdjur vara lämna gärna förslag.
För egen del kan jag ta på mig att sköta djuret under de tider jag vistar mig i sverige, så till vida att vårat kommande gemensamma husdjur inte skadar mina egna.
För er som inte träffat mina två banan flugor Kurt och Ove så kan jag medela er alla att de är ena riktiga konstflygare säskilt framför TVn på kvällarna, hoppas ni är döda då jag kommer hem.

//CC Sailor

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm, jag trodde att den uppstoppade ekorren (vad fan han nu då hette) var vårat husdjur, och om han inte är det så finns det väll bara egentligen ett alternativ, lätt att ta hand om, tar "lite" plats, ger mat, ger grym "streetcred" om man går på stan. Nämligen en Belgian Blue.....

http://cache.eb.com/eb/image?id=506

Claes sa...

Mmm, det vore ett alternativ. Skulle ha vart nått Norrlänskt, typ en Älg, men det tar ju lite plats, så det är egentligen bara Lundbergs som kan ha hand om den. Jag tänkte mig en handduk (http://www.garmentdistrict.com/store/popculture/southpark/collectibles/stupid_stick.jpg)
eller kanske en mygga i koppel... Fler förslag ?

Claes sa...

Kanske en vakthund skulle vara nått ? :)

generated by sloganizer.net