onsdag 11 februari 2009

Google hates firefox, loves explorer

Apparently Google’s "Blogger"-tool don't agree with firefox. When earlier today I accidentally removed our logo I had a hard time adding it again. When surfing the site looking for where to find this setting I found nothing. I even tried editing the html code without success. I finally tried with IE and immediately found where to edit the layout. Google hates firefox?

Eller är det jag som har dåligt flash eller nått? Galet hur som helst.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Föresten går det inte att få sidan att, så att säga spänna över hela skärmen? eller ser det bara cp ut? för mig på en 22" skärm med 1680*1050 upplösning är det ett stort vitt tomt fält till höger om själva bloggen! ser lite skumt ut tycker jag!

Johan sa...

blir samma sak för mig...
men tror inte googel bara hatar firefox utan de hatar nog safari också måste upp med pc burke så fort jag vill editera något på sidan störande som F-N

Claes sa...

Missar jag nått ? Flash funkar för mig..
Kan Simon bara fixa kossan uppe i högra hörnet ser det nog bättre ut.

Vet inte om man kan centrera hela bloggen efter skärmbredd, men då kanske det ser skumt ut i vänstra kanten ..

Saffe sa...

det är alltså under "Sidelement" vi inte ser nått med firefox/safari. Tror inte det går att göra så att hela skärmbredden används. Men det skulle väl se bättre ut om skallen var hel och txten på sidan inte gick över bilden.. Inget jag vet hur man gör dock.

generated by sloganizer.net