onsdag 17 november 2010

Ett fel och två rätt(er)!

Beställde mat på Doken idag, en tasty och en mc feast. Kommer hem och tittar i påsen!! En mc feast och en !!!Big Mac!! Satan, den äckligaste hamburgaren på jorden, med den förhatliga saltgurkan som bara en Amerikan kan älska!! (på en hamburgare iallafall) Nåja jag skulle ha min Big tasty, det är den enda mc donalds burgare jag gillar och de har den bara då det är kampanj! Kör tillbaka till restaurangen med äckel burgaren, och blir faktiskt trevligt bemött och får två fria menyer som plåster på såren. Jag brukar inte äta på donken så ofta då jag föredrar Max, men det skötte dom iallafall ok! Jag hade ju helst sett att de kunde se skillnad på sin egen mat, men de ordnade upp det snyggt!! Lite jobbigt att köra tillbaka i -14 bara, nästa gång ska jag dubbelkolla vad som är i påsen!!

1 kommentar:

Kajsa Dahlberg sa...

Hej!

Jag ber uppriktigt om ursäkt för att vi gjorde fel i din första beställning. Jag förstår att det är irriterande när man kommer hem och upptäcker fel.
Skönt att det löste sig bra på restaurangen!
Hälsar,
Kajsa
McDonald's huvudkontor

generated by sloganizer.net