söndag 27 juli 2008

Palten Talar

Efter att ha blivit yterligare fyra timmar förskenad (totalt 26) så satt jag till slut på ett plan från Maiami till San Juan nu åter stog bara frågorna kommer mitt bagae finnas på flygplatsen kommer båten ligga kvar eller blir det mini semester betald av kontoret?
Lagomt ny vaken så kom jag fram till disken där en fet latino mamma satt och skulle styra upp kön med hetlevrade latinos som inte hadde fått sitt bagae så började tänka för mig själv...
nog vore det GUD FÖRBANNAT om mitt bagae ine är här!
Tur nog för den trötta kvinnan så fans det på plats och agenten stog och väntade på mig med 1e kocken i tätt följe.
Så nu har jag seglat på Stena Concept i två veckor och ättit curry ris 2ggr om dagen i två veckor så jag lovare er Ölen jag dricker nu är jag väl förtjänad av!

1 kommentar:

Anonym sa...

tur att du äntligen lyckades komma ombord, det verkar vara den svåraste delen av ditt jobb, att ta sig ombord alltså!

generated by sloganizer.net