tisdag 15 juli 2008

Cowchasers M.I.A

Har varit rätt frånvarande här ett tag, har börjat återuppleva ett gammalt spel som snart kommer i ny tappning (Diablo) och snöat in totalt.
CC-Sailor är snart ute på det stora blå och välter oljetankers, Cowking har troligen drunknat i en dynghög i fuset, Simon är väl och muckar gräl med Norge för att skapa lite jobbmöjligheter för sig själv och resten vette fan, dom har nog aldrig synts till överhuvudtaget.
Hjeltman är dock ett stabilt kort att räkna med, fastän jag inser att jag snart måste slita mig från Baal-runs och vänster-musknapp-klick-hets och åka till västkusten för att få lite fart i pojken.

Har precis insett att jag kommer att vara helt ensam på kontoret nästa vecka, sitter och planerar vad man ska göra för skoj då, förslag välkomnas.
Top 5 är:
- Komma naken till jobbet.
- Springa runt och kasta toapapper precis överallt.
- Olla skärmar på måfå.
- Kasta ut alla skrivbord från stora kontoret och sätta in en pool.
- Spraya Cowchasersloggor över hela kontoret, tak, golv och väggar ska vara heltäckta. Sen hävda att det var Banksy.

Om det blir någon eller alla av ovanstående får vi se, återkommer med rapport senare.
Slädmekaniker över slädmekaniker ut

5 kommentarer:

Jakelisnakeli sa...

Låter alla som vettiga förslag Claes, jag föreslår att du genomför alla. Jag menar du kommer ju inte att ha det tråkigt då iaf ;). Förövrigt väntar jag fortfarande på att du ska fixa så att jag också kan få utlopp för mina tankar och kanske inte så hälsosamma ideér :P

Johan sa...

blub blub blub får man skrika ordet B Ö M B på en flyg plats jag tror jag ska prova...

Claes sa...

jacke: behöver din mail för att bjuda in dig och jag hittar den inte.
Skicka ett mail till cowchasers (at) gmail.com så fixar jag

Claes sa...

palten: klart man får, dumma amerikanare förstår ju ändå inte svenska ;)

Anonym sa...

Du ska ju helt klart olla skärmar och sätta in en pool. Men johan ta du och skrik B Ö M B! Jag lovar att jag ska ta bra hand om dina saker tills dom har rett ut det, om typ 40 år.

generated by sloganizer.net