torsdag 15 februari 2007

Skumma små meddelanden, del 1

Nu har det hänt något riktigt, riktigt konstigt.. Brukar alltid lämna datorn på, även när jag inte är hemma och nu har jag hittat små noteringar på den när jag kommit hem, och jag känner mig högst obekväm. Det verkar som den här, figuren får jag väl kalla det, gömmer sig i min tvättkorg och håller på med en del hyss när ingen är hemma. Jag har letat ska jag säga, men hittar ingenting! Postar alla meddelanden här, tills jag hittar den jäveln.

He he, han är ju så jävla kass! Letade igenom tvättkorgen igen, men jag lyckades gömma mig bakom en trasig socka och en sliten diskhandduk. Är man så slö för att plocka in tvätten i garderoben, så får man räkna med att sådana som jag kommer och våldgästar. Tur att skiten är tvättad iallafall!
Nä, nu ska jag gå och kissa i diskmaskinen, he he he.


Faaaaaaaaan!

Inga kommentarer:

generated by sloganizer.net