torsdag 8 februari 2007

Förvirringen

Förvirringens tid är inne....

Jag tror jag har lykats starta ett litet kaos här på jorlden, som alla vet behövs det bara en liten vidpust för att få ett korthus att rasa och nu börjar det.

Det är inte bara jag som har varit almänt förrvirad den sista tiden min egegenska att sprida förrviring har lyckats sprida sig genom alla led och nu även nåt kontoret vilket har ledit till totalt kaos ingen vet vart vi ska snart!!!

hehe

Min plan är att vi ska vara så förvirrade så att vi råkar lämna av fel bil i fel hamn så att någon blir utan sin bil i en dag vilket medför att han/hon måste ta sin gammla bil till jobbet.
När detta sker kommer jobbar kompisarna skratta åt han/hon vilket gör han/hon mycket lessen och sparkar minst 2 personer som blir jätte arga och beslutar sig för att kasta tomater på företagets bygnad tex Yes.
Detta skulle med för att Yes måste tvätta kontors bygnaden och vad skulle dem då ta jo diskmedel såklart som medför att minst 10 hushål blir utan diskmedel den dagen och då har vi 12 arga och omedvetna Cowchasers konspiratörer ni känner som jag va? Förvirringens tid är inne vart ska detta sluta? Hur många omedvetna Cowchasers activister fins det? Kan vi ha någon nytta av dem? Vem är jag? Hur hamnade jag här?

OOOO Tre görna pingviner dansar runt på skrivbordet

Ghaa Förvirat yrar snart till baka ska bara hitta hem först....

1 kommentar:

Claes sa...

DET SNÖAR! (minst 200 sörlänningar förrvirrade.. hehehe)

generated by sloganizer.net