fredag 31 juli 2009

Misslyckat experiment

Har lagrat en påse OLW ostkrokar hos Herr Älg sedan 10 dagar med förhoppningen om att dom ska bli sådär lagomt sega och goda.

Experimentet började helt enkelt med att påsen öppnades och placerades ute i vardagsrummet. Efter två dagar var dom fortfarande inte bra så innehållet hälldes över i en skål och placerades i ett skåp där de nu har stått i ca. 8 dagar och idag var det dags att skörda.

Resultatet: inte så bra. Inte så bra alls.
Segheten finns där, men smaken och upplevelsen saknas.

Nästa experiment får vara lite mer planerat och inte bara en bordglömd skål ostkrokar.

Förstår dock inte hur dom kan ha varit kvar så länge med tanke på vem dom lagrades hos...

1 kommentar:

Johan sa...

Du karaktär är mitt andra namn, inte bara har jag låtit bli att äta dem dessutom räddade jag dem från att bli slukade av Peter också under PDOL!
Jag borde ta mig fan få en medalj...

generated by sloganizer.net