söndag 11 maj 2008

Solsting!

Blev lite för mycket sol i dag när jag och fyra glada vänner beslutade för att ge oss ut på lite utflykt i Göteborgs vackra skärgård.
Så här 5 timmar senare och lagom gris rosa på både torso och flint så undrar jag om det är var värt det, men det är klart det är inte så ofta solen väljer att visa sig från denna positiva sida som den gjort på sistone i Göteborg så man får passa på!
Funderade på en anan sak i går när jag stod nere i Brunsparken och väntade på Henke, kan man skriva på bussar EJ I TRAFIK och ändå köra runt med dem på gatorna?
Alltså jag kanske är väl petig men vist fan är bussen ute i trafiken eller? 
Tycker att det känns som ett liknande fenomen i Norrland där de tycker att man ska SE UPP FÖR TÅG, inte så att de går på räls och vi har flygplan i luften? jag vet inte? 
Nä slipa lite på det där medan jag svalkar ner min överhettade skalle....

Inga kommentarer:

generated by sloganizer.net