torsdag 20 maj 2010

Fel på vädret, vem kontaktar jag?

Det är något seriöst fel på mitt väder, och jag har inte lyckats få kontakt med någon kundservice eller fått någon respons på mina försök till att kontakta supporten!! Jag har testat ett antal produkter och tjänster, tillochmed ej kompletta sådana. Men jag måste säga att samtliga har haft bättre känsla för sina kunder. Jag har alltid varit missnöjd med vädret, och dialogen med kunderna är i princip noll! Att överhuvud taget släppa en så ofärdig produkt till kunderna får till och med MMORPG branchen att framstå som kundvänlig.

Det finns så många buggar med vädret att jag inte ens vet var jag ska börja, där vädret befinner sig nu är inte ens på beta stadiet, knappt tidig alfa! Till och med när jag skriver det här har solen buggat ut fullständigt och öser sol på min skärm, temperaturen i sovrummet är outhärdlig.
Jag vet mycket väl att Vädret är ett företag som förstår att utnyttja sin monopol ställning. Men det är upp till oss konsumenter av väder att våga välja andra alternativ än väder så att det äntligen kan bli lite hälsosam konkurrens på området.

Att driva med sina kunder på de sätt vädret har gjort i princip sen de startade är inte acceptabelt år 2010. Jag önskar att EU, eller något annat organ kunde ta tag i saken, detta monopol måste brytas!

Att börja tjafsa med banker och liknande är att svälja mygg och sila kameler, EU måste våga säga nej till vädret, hit men inte längre! Det är dags för ett modernt alternativ som möter 2010 talets krav.

Dags att våga stå upp för ett nytt väder! Vem är med mig?

1 kommentar:

Claes sa...

Klaga på twitter, det kanske funkar ?

generated by sloganizer.net