söndag 9 november 2008

Bakis och vinprovning

Stenhård drabbning igår hemma i Pit-stan... Så till den milda grad att herr Simon enligt ryktet vaknade med en cheesburgare i fickan idag och undertecknad med den värsta bakfyllan på mycket mycket länge. Spenderade gårdagskvällen i Bergdahls nya casa och betyget är det högsta på skalan, riktigt läckert!

Så idag bar det av till Lule för dop av min systerdotter, som sagt med den värsta bakfyllan jag haft på länge.. Som inte vill gå över heller för den delen..

Lite fika och kaffe på det så var det fortfarande inte bättre.

Då kom räddningen.. Micke sprättar 3 vinflaskor (sammanlagt värde ca. 1000 spänn) och fixar en vinprovning. Lycka, bakfyllan går över och man är äntligen återställd.
Dock lite oroväckande..

För att inte slita på ett gammalt uttryck så får jag väl säga; aldrig mer...

3 kommentarer:

Johan sa...

vadå aldrig mer burgare i fickan?

Simon sa...

jag ska alltid ha med mig en ultimate chees i fickan...vet du hur gott det var påvägen hem... Dessutom hann den inte kallna när jag hade den nära kroppen... Note to self: wear cheeseburgers!

Claes sa...

Om jag inte minns fel så smakade min bajs (vad beställde jag egentligen??) så jag kastade den i skogen.. ungefär där du också kastade...

generated by sloganizer.net