lördag 19 april 2008

Nytt jobb

Efter att ha jobbat nu ett tag i branschen kring mobiltelefoner och försäljning och whatnot, så funderar jag på en ny karriär.
Därför söker jag någon som kan peka mig i rätt rikning för att bli en tvättäkta knäppgök.

Då menar jag inte någon som på fritiden bara flamsar lite, utan en såndär som går runt och citerar bibelcitat lite på måfå, har en katt i jackfickan och pratar massförstörelsevapen med fåglarna.

Branschen är inte så värst exploaterad, så därför förväntar jag mig att det blir en väldigt lukrativ karriär.

2 kommentarer:

Johan sa...

Såg i Aftonbladet att Crola shoppade Brudklänning i en butik i Stockholm, så här har du två psykiskt störda jobb personlig assistent till Carola eller börja jobba i en brudklännings butik....

Claes sa...

Suck... Om inte annat får jag väl börja dejta henne.. Känns tungt, men ska man ta sig någonstans i branschen måste man nog slå sig samman med en annan knäppgök!

generated by sloganizer.net