torsdag 15 november 2007

Manlig menstruation

Upplever för tillfället grova humörsvängningar på grund av mitt avståndstagande till nikotinet. Har slutat snusa och har därmed vart nära att knäcka 3 näsben och 14 ryggrader den senaste veckan.

Däremot finns inga tendenser till gnällighet, vilket den kvinnliga menstruationen verkar gå ut på. Detta betyder att metoden kan användas till mer praktiska områden, där jag menar på att militära ändamål passar utmärkt.

Tänk er att sätta ut en bataljon illaluktande värnpliktiga, som precis blivit fråntagna sina dosor, på västbanken. Jag lovar att inte en själ skulle nämna ordet jihad igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dom skulle vara för lätta att mute till att ge sig!! "jag har en dosa grov här, jag byter den mot din ak5:a ok?"

Claes sa...

Man får hugga bort läpparna för att försäkra sig

generated by sloganizer.net