måndag 10 mars 2008

Narkoman!

Med lika stor motståndskraft som en Heroinmissbrukare på väg att tända på så kunde jag inte hålla mig i dag! *SNYFT* 
Jag har begått ett fruktansvärt brott skulle bara hålla mig i två veckor till men jag halkade av misstag in på en mindre "laglig" sida och kom åt sådant material som man inte ska komma åt! inte först om två veckor i alla fall!
JA jag laddade ned en skiva av mina kanske främsta Idoler Xxxxxxxxxx och som jag skäms!
Men fan ta den missbrukare jag är så kan jag lova alla er där ute jag springer på rosa moln just nu FY FAN vad bra skivan är dom har överträffat sig själva ytterligare en gång så om två veckor kommer jag köpa skivan i alla fall!

1 kommentar:

Claes sa...

Hej.

Jag heter Jultomtens slädmekaniker och jag är beroende.
Jag har också varit olaglig, men bot och bättring när drogen väl släpps i Europa i april! :D

Hoppas även det blir en sväng till Örebro för att se dem!

generated by sloganizer.net