söndag 10 februari 2008

Salsamannen...

...har jag orätt blivit kallad denna kväll.
Kan med gott hjärta säga att jag inte riktigt kände mig hemma på stället, där latinamerikaner och dess like körde sin grej med salsa etc.. Stel som ett järnspett stack jag ut likt en albino i Harlem.

Det var lite som baren i filmen From Dusk Till Dawn, saknades bara ett par träpålar och en par tunnor blod så hade liknelsen varit fulländad.

Fick dock en idé av detta som jag utmanar alla Cowchasers på.
Gå till närmsta latinoställe, ta med ett par träpålar, "dansa" riktigt jävla uselt (finns det något annat sätt?) och se om inte alla förvandlas till vampyrer efter ett tag.
Om inte, låtsas som att de gör det och gå berserk på stället!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha...en film och du hade blivit U-tube kändis!

generated by sloganizer.net