tisdag 28 augusti 2007

Kåhny Håkanzon byter efternamn

Hej,

Jag heter Kåhny Håkanzon, men detta har inte alltid varit mitt efternamn.
Jag hette tidigare Håkansson, men i ett försök att förbättra min image ändrade jag det till Håkanzon för ett och ett halvt år sedan.

Inspirationen till detta kommer från mitt favoritband, Göranz.
Samma vecka som jag fick ändringen godkännd av skatteverket spelade Göranz på logen här i byn och namnbytet verkade ge resultat direkt, även så min nya Eau de Cologne.

Damfrisörskan från grannbyn var på mig som myggen på en skogstjärn, men när jag väl fick komma till så visade det sig än en gång att jag var puck-tvåa. Allt började perfekt, skenet från dansbanan lyste mellan tallarna i dungen och framför mig låg hon naken och ljuvlig.
När så laxen skulle till att leverera så viskar hon, Berit, ömt i mitt öra: Mmmm, du är min andra ikväll.

1 kommentar:

Johan sa...

Dete tråkigt för dig Kåhny jobba på tyvär har jag ingen egen erfarenhet om att vara "puck tvåa" men jag kan förstå att det inte är lätt.

generated by sloganizer.net