måndag 23 mars 2009

Kim

Hur vanligt namn är Kim egentligen?
Glenn tex är ju inte så vanligt namn förutom i Göteborg där typ två tredjedelar av alla Glenn bor?
Satt och kollade på sporten och de pratade om Handbolls landslaget så jag slutade titta men lysande med ett öra lite lätt och det enda namnet jag hörde var Kim, Kim & Kim så jag började fundera heter alla som spelar Handboll Kim??
Tittat lite mer på det här och vad jag kan seså finns två spelare i Handbolls landslaget som heter Kim för tillfället, Kim Andersson och Kim Ekdahl.
Men håller ni inte med om att det måste vara över representation av Kimar i Handboll?
Dessutom anser jag att Kim, Jim & Glenn är lite löjliga namn!
Övrig info typ 14000 personer heter Kim då blandat killar och tjejer...

Inga kommentarer:

generated by sloganizer.net